søndag 9. desember 2012

Happy Lights

Endelig er vi kommet et godt stykke ut i desember. 
Det er liksom min måned, så julete som jeg er. Det er en måned med kos og kos og enda mer kos. 
Foreløpig har jeg ikke gjort så mye, men i midten av denne uka kommer jeg nok igang med litt av hvert. 

I Blogglandia har jeg oftere og oftere sett Happy Lights. 
Disse nydelige lysballene. Så lettpåvirkelig som jeg er finnes disse nå også i mitt hus. 


De gir jo en sånn nydelig effekt. 
Og lyset er bare helt fantastisk. 


Hos meg har de fått plass opp gjennom bjørkestammen jeg har 
"plantet" på stua. Den står støpt fast i en avlagt blomsterkrukke. 
Skal trimme grenene litt for noen ble litt lange, men de er fine å 
henge litt forskjellig i. Iallefall i disse juletider. 


Blant annet denne karen har fått plass på en grein. 
Fin, julete og ser sånn passe gammel ut. 


Jeg kjøpte forøvrig lysene mine på eBay. De kommer direkte fra Thailand og jeg har og en lenke med hvite og lilla lys i diverse nyanser. Den henger på kjøkkenet og denne uken blir kjøkkenet ferdigstilt så jeg gleder meg til å vise både rommet og lenken med lys fram :) 
Det kommer nok noen på gutta sine rom og etterhvert. En i grått og en i blått tenker jeg. 

Håper du har hatt en fin 2. søndag i advent. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar