onsdag 2. januar 2013

Godt Nytt 2013





Godt Nytt År alle sammen!

Vi har hatt en rolig og koselig jul i 2012 og kan nå 
starte på ny frisk i et nytt år. 

Forhåpentligvis betyr det mer blogging enn i fjor. Jada, jeg 
har vært utrolig slapp i det siste. Det skal bli bedring. 

2013 blir et spennende år på både godt og vondt.
Jeg skal bli tante, for andre gang, til en ny liten gutt i mars. 
Og så blir den skjønne tantegutten jeg allerede har 2 år i juli. 
Mine egne gutter blir 5 og 9 år i april og september. 
(Hvor ble tiden av?)
Jeg skal i løpet av våren ta fagbrev på jobb. 
Jeg skal bli flinkere til å blogge.
Jeg skal bli flinkere til å ikke kjøpe så mye, bare for å kjøpe. 
Jeg skal bli flinkere til å legge vekk PC og telefon når ungene er våkne. Mer tid sammen med dem. 
Jeg skal gi mer tid til kreativiteten min og skape. 
Jeg SKAL lære meg å strikke....i år og....hehe
Så hopper vi over det der med mer trim og sånt. Det funker jo ikke likevel. 
Men vi har og et familiemedlem som kjemper for livet mot kreften. Det startet i lungene og har spredd seg til hjernen så det er så klart spennende hvordan det går. 

2013 skal bli et godt år. 




4 kommentarer:

  1. Heisann og godt nytt år:)
    Da jeg gikk gjennom gamle innlegg på bloggen min, dukket bloggen din opp:) Så gøy å finne andre bloggere fra Namsos:) Nå bor jeg riktig nok i Trondheim for tiden, men flytter tilbake til Namsos i løpet av januar.
    Håper vi kan blogges videre i det nye året:)

    Ønsker deg en finfin onsdag:)
    Klem fra Marianne

    Ps. Har lagt meg til som følger hos deg, slik at jeg lettere kan finne frem til deg igjen:)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder! =)
    Syns jeg husker du startet opp en ny blogg ja!
    Og der fant jeg deg =) Så jeg legger meg til som følger..

    Tusen takk for julekort, selv du =)

    Klem Ingvild

    www.ingvild.no

    Pst...'Bevis at du ikke er en robot' er aktivert
    Så det gjør det vanskeligere å kommentere hos deg
    Just as you know! ;)

    SvarSlett
  3. Godt nyttår sånn litt ut i januar:)

    Kule rakettbilder!!

    Jeg skal få to tantebarn i år,lykke:))

    Charlotte

    SvarSlett
  4. Håpar det har gje vel so langt.

    Klem!

    SvarSlett